Badrum nere

   
  
Här är min enorma spegel (180×160) som går från tvättställ till tak. Otroligt effektfullt och inte många slantar kostar det heller. 😍

  
 

2 reaktioner på ”Badrum nere

  1. Hejsan!

    Jag har följt er blogg och tycker huset blir SÅ fint och er planlösning tilltalar mig väldigt mycket.
    Min sambo och jag planerar att bygga hus (lösvirke) på sikt, därför skulle jag gärna maila över lite frågor till er angående huset, om det är okej för er!

    Lycka till vidare! Blir spännande att följa ert projekt.

    MVH
    Kathrine

    Gilla

Kommentera

